четверг, 6 июня 2013 г.

Модуль 9

Диференціація навчання різних учнів


У попередніх модулях я виконувала роль учня, коли створювала приклад учнівської роботи, та знайому мені роль учителя, коли розробляла оцінювання для мого прикладу учнівської роботи.

У цій вправі я, працюючи в парах або малих групах, розповіла  про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала  від колег,  допоможуть мені удосконалити приклад та мою стратегію оцінювання.
Сьогодні на тренінгу я:
  • Обговорила створений приклад учнівської роботи та засоби її оцінювання;
  • Взяла участь в обговорені  допомоги учням , як стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
  • Створила інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Внесла зміни в План вивчення теми;
  • Критично оцінила, чого  навчилася;
  • Спланувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Ключове запитання тренінгу

•Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

Комментариев нет:

Отправить комментарий