Диференціація навчання різних учнів
У попередніх модулях я виконувала роль учня, коли створювала приклад учнівської роботи, та знайому мені роль учителя, коли розробляла оцінювання для мого прикладу учнівської роботи.
У цій вправі я, працюючи в парах або малих групах, розповіла про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, допоможуть мені удосконалити приклад та мою стратегію оцінювання.
Сьогодні на тренінгу я:
- Обговорила створений приклад учнівської роботи та засоби її оцінювання;
- Взяла участь в обговорені допомоги учням , як стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- Створила інструменти для підсумкового оцінювання;
- Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- Внесла зміни в План вивчення теми;
- Критично оцінила, чого навчилася;
- Спланувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Ключове запитання тренінгу
•Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Комментариев нет:
Отправить комментарий